Sparky B tworzy magię Świąt z AVON
Święta to czas bliskości, radości i niepowtarzalnych w innych momentach roku emocji. To także doskonały czas, aby marki mogły zaprezentować swoją autentyczną stronę i nawiązać głębsze relacje z odbiorcami. Tegoroczna kampania świąteczna AVON, której elementy zostały zrealizowane we współpracy ze Sparky B, pokazuje, że magia Świąt to coś więcej niż prezenty – to historie, emocje i dzielenie się chwilami.
„The Power of Gifting” – święta w obiektywie
W tym roku agencja Sparky B miała przyjemność wyprodukować sesję zdjęciową do świątecznego katalogu AVON. Hasło przewodnie kampanii, „The Power of Gifting”, nawiązuje do wartości takich jak relacje rodzinne i radość płynąca z obdarowywania. Na okładce katalogu znalazły się więc trzy pokolenia kobiet – babcia, mama i córka – wraz z ich czworonożnym przyjacielem. Taki obraz oddaje w pełni ideę łączenia pokoleń poprzez małe gesty i wspólne świętowanie.
Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy fotografkę Hannę Kantor oraz video creatora – Piotra Łuszczaka, który stworzył wspierający tę kampanię content filmowy według opracowanej przez Sparky B koncepcji.
Katalog AVON, pełen inspiracji prezentowych, trafił do dystrybucji od 1 listopada, wprowadzając klientów w świąteczny nastrój.
Emocje i autentyczność w świątecznej podróży
W ramach współpracy z marką AVON mieliśmy też ogromną przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wyjeździe do Laponii, w którym udział wzięły topowe influencerki współpracujące z marką. Wizyta w wiosce św. Mikołaja stanowiła doskonałe tło do rozmów o tym, co naprawdę liczy się w święta – relacjach, autentycznych emocjach i radości płynącej z obdarowywania innych.
W czasie wyjazdy podkreślaliśmy to, że dzisiejszy influencer marketing to nie piękne zdjęcia i sztucznie napisane opinie, ale przede wszystkim to osoby, które autentycznie angażują się w relacje z marką i jej produktami. Wyjazd do Laponii był więc z jednej strony formą podziękowania za współpracę, ale też okazją do promocji świątecznej oferty AVON i przygotowania materiałów, które będą inspirowały tysiące odbiorców.
Głos liderki – Karina Hertel, CEO Sparky B
„Kampania świąteczna AVON to doskonały przykład jak powinna przebiegać kompleksowa osadzona na twórcach i kontencie akcja 360 stopni. Od produkcji sesji do katalogu, przez wizytę w Laponii, aż po rozbudowany i wielowątkowy kontent. To okazja do opowiedzenia historii, które dotykają serc. W czasie świąt autentyczność i emocje są kluczowe, a to główne wartości, którymi kierujemy się we wszystkich działaniach jako agencja tworząca kampanie z zakresu UGC. Teraz liczy się prawda i o tym dobrze wiemy. Dlatego z ogromną radością wspieramy markę AVON w przekazaniu ważnych wartości. Chcieliśmy, aby to co wspólnie wypracujemy, pokazywało, że magia świąt tkwi w relacjach, w dawaniu i dzieleniu się chwilami. Wierzę, że takie podejście inspiruje nie tylko odbiorców, ale też całą branżę.”
Święta z AVON
Współpraca AVON i Sparky B to idealny przykład tego, jak połączyć prezentację produktów ze storytellingiem, który angażuje i wzbudza emocje, wzrusza, zachęca do dzielenia się dobrem. Kampania „The Power of Gifting” udowadnia, że święta to czas, kiedy liczą się nie tylko piękne prezenty, ale przede wszystkim bliskość relacji.
Dzięki autentycznym historiom opowiedzianym przez kobiety, pięknym materiałom wizualnym oraz zaangażowaniu w budowanie relacji z klientami, AVON pokazuje, że marka może być blisko swoich odbiorców w najbardziej magicznym okresie roku.
Dodaj komentarz