Michał Hertel dla ceo.com.pl: Znajomość polityk Mety to obowiązek każdego twórcy

Facebook i Instagram to dziś nie tylko proste media społecznościowe – to złożone platformy z własnym ekosystemem zasad, regulaminów i polityk. Zmieniają się one dynamicznie, a ich nieznajomość może skutkować nie tylko ograniczeniem zasięgów, ale też blokadami kont czy utratą możliwości monetyzacji treści.

W artykule opublikowanym na łamach CEO.com.pl, Michał Hertel podpowiada, jak skutecznie dostosować strategię contentową do aktualnych wytycznych Mety – i dlaczego warto traktować polityki platform tak samo poważnie jak algorytmy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego Meta walczy z tzw. engagement baitem i jak wpływa to na widoczność postów?
  • Jakie nowe narzędzia monetyzacji oferuje Meta twórcom treści?
  • Jak zmiany regulacyjne wpływają na targetowanie i publikowanie określonych treści?
  • Czym grozi łamanie polityk Mety – i dlaczego często prowadzi to do spadków zasięgów lub tzw. shadowbana?
  • Gdzie na bieżąco śledzić oficjalne zmiany i jak wdrażać je w codzienne działania contentowe?

To nie jest kolejny tekst o „tajemniczym algorytmie”. To praktyczny przewodnik po tym, jak i dlaczego tworzyć treści zgodne z zasadami platformy, aby uniknąć problemów i maksymalnie wykorzystać dostępne możliwości.

Tu przeczytasz cały artykuł: https://ceo.com.pl/zmiany-w-algorytmach-mety-jak-adaptowac-strategie-contentowa-by-nie-stracic-zasiegow-74102

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *