Kampania UGC dla Carrefour Polska: kreacja i republikacja materiałów
W październiku i listopadzie realizowaliśmy działania marketingowe z zakresu UGC wspierające inicjatywę Act For Food, której celem jest zwiększenie dostępności cenowej zdrowych produktów najwyższej jakości dla wszystkich klientów sieci Carrefour.
Carrefour zdaje sobie sprawę z problemu, które generuje wśród konsumentów m.in. rosnąca inflacja. Marka sprawdziła, że coraz mniej osób może pozwolić sobie na zakup żywności wysokiej jakości z uwagi na niedostępność cenową i postanowiła od razu zareagować. Od 2018 roku inicjatywa Act For Food istnieje w działaniach marki jako element transformacji żywieniowej.
Marce Carrefour zależy na tym, aby inicjatywa nie była w świadomości klientów jedynie hasłem i pustą obietnicą, dlatego zwróciła się do Sparky B z potrzebą tworzenia contentu o charakterze maksymalnie autentycznym i przygotowania komunikacji o masowym zasięgu.
Naszymi działaniami przekonaliśmy setki tysięcy użytkowników sieci, że można jeść świadomie, odpowiedzialnie, zdrowo, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy.
W tym celu nasi content creatorzy przygotowali rozbudowaną strategię komunikacji opartą na merytorycznych założeniach programu Act For Food, ale także uwzględniającą potrzeby i obawy ludzi. W skutek wielu godzin prac powstały materiały wideo, w których inicjatywa marki Carrefour została pokazana w sposób atrakcyjny, ale też zrozumiały i przystępny.
Ale przygotowanie materiałów, które dodatkowo wraz ze startem kampanii przeszły na własność marki Carrefour z możliwością ich dalszego użytku, było dopiero początkiem. Największy efekt został osiągnięty dzięki działaniu naszej sieci Sparkusów.
Nasz autorski system republikacji, polegający na udostępnianiu materiałów przez różnych użytkowników utożsamiających się z marką, w tym samym czasie, pozwolił na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów sieci Carrefour.
Jak wygląda kampania w liczbach?
Dodaj komentarz