JAK WYKORZYSTAĆ UGC W TWORZENIU ŚWIĄTECZNEGO CONTENTU? PODPOWIADAMY NA PORTALU ABOUTMARKETING.PL

Okres okołoświąteczny to czas intensywnej sprzedaży, ale również okazja, by zbudować z odbiorcami prawdziwe, szczere, długofalowe relacje. Najlepszym narzędziem w tym zakresie jest User-Generated Content (UGC), który z roku na rok odgrywa coraz większą rolę w skutecznych kampaniach świątecznych. Według raportu 2024 Holiday Trend Report , aż 80% konsumentów wskazuje twórców internetowych jako główne źródło inspiracji przy zakupach świątecznych. Jak w pełni wykorzystać potencjał UGC?

– Opinie prawdziwych użytkowników są nieocenionym źródłem zaufania i autentyczności. Pokazanie prezentownika przez twórców, którzy w jednym czasie przekażą użytkownikom rekomendacje tych samych produktów, w atrakcyjnej, dopasowanej do autora, kreacji, to idealny sposób dla marki na uzyskanie dużych zasięgów i szerokiego dotarcia. Użytkownik otrzyma jednocześnie wartościowy, autentyczny i przede wszystkim przydatny komunikat. Takie kampanie bardzo mocno wspierają sprzedaż na tej ostatniej prostej przed świętami – dodaje Karina Hertel ze Sparky B.

O tym, jak wykorzystać potencjał UGC na kilkanaście dni przed świętami przeczytacie na portalu aboutMarketing.pl: https://aboutmarketing.pl/trendy-w-tworzeniu-contentu-swiatecznego-i-ugc/

Zachęcamy również, do zapisania tych wskazówek i wykorzystania ich w przyszłym roku, pamiętając, że planowanie kampanii świątecznych powinniśmy zacząć dużo wcześniej, gdy za oknami jeszcze ciepło i słonecznie.

Wszystkich, którzy poszukują inspiracji do stworzenia skutecznej, przemyślanej, kreatywnej kampanii UGC, zapraszamy do kontaktu:

hello@sparkyb.pl
+48 503 96 48 06

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *