Jak marki mogą zyskać na autentycznym dialogu i UGC? Karina Hertel podpowiada na łamach portalu Manager +
W dobie rosnącej świadomości konsumentów i ich krytycznego podejścia do tradycyjnych przekazów reklamowych, marki coraz częściej poszukują nowych sposobów na budowanie relacji ze swoimi odbiorcami. Jednym z nich jest tworzenie przestrzeni dla autentycznego dialogu oraz wykorzystanie treści generowanych przez użytkowników (UGC – User-Generated Content).
„Konsumenci, ze względu na szeroki dostęp do informacji, są coraz bardziej świadomi istoty przekazów reklamowych, a same marki są narażone na tzw. banner blindness” – mówi Karina Hertel, CEO SparkyB, na łamach portalu Manager+. „Dlatego naturalne treści generowane przez firmy i ich sympatyków zyskują szczególną wartość. Rekomendacje zwykłych użytkowników produktów danej marki są oceniane jako wysoce wiarygodne” – dodaje.
Jak podkreśla nasza CEO, Karina Hertel, osoby, które w sposób naturalny promują markę, są największą wartością. Takie działania to budowanie relacji, które przekładają się na długoterminowe korzyści.
Dlaczego UGC ma taką moc?
Jak wykorzystać potencjał UGC?
Dlaczego tak ważna jest społeczność ambasadorów marki?
Odpowiedzi na te pytania i informacje o tym, jak skutecznie wdrożyć strategię opartą na autentycznym dialogu i UGC, znajdują się w artykule na stronie portalu Manager +: https://managerplus.pl/konsumenci-sluchaja-siebie-nawzajem-jak-marki-moga-zyskac-na-autentycznym-dialogu-i-tresciach-tworzonych-przez-uzytkownikow-55447
Dodaj komentarz