Karina Hertel w wywiadzie dla Polska Press o weryfikacji influencerów

W ostatnim czasie pojawiło się wiele afer związanych z influencerami oraz twórcami internetowymi. Jak zareagowała branża? – Owszem ostatnie czasy pokazały, że pewne sfery, pewne środowiska influencerskie należy zweryfikować i w pewnym sensie tak się stało, co branża przyjęła bardzo dobrze – mówiła Polska Press Karina Hertel, CEO SparkyB. Branży od jakiegoś czasu przygląda się UOKiK.

Obraz zawierający Ludzka twarz, osoba, ubrania, w pomieszczeniu

Opis wygenerowany automatycznie

– Absolutnie nie możemy powiedzieć, że wszyscy influencerzy są źli i robią złą robotę – mówiła Karina Hertel, CEO SparkyB. – Owszem ostatnie czasy pokazały, że pewne sfery, pewne środowiska influencerskie należy zweryfikować i w pewnym sensie tak się stało, co branża przyjęła bardzo dobrze – dodaje.

Jednocześnie podkreśla, że pewne odium padło na branżę, a także na całą grupę zawodową influencerów. – Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zawód influencera, to kawał ciężkiej pracy, przynajmniej na wstępie, czyli na etapie budowania swojej społeczności – mówi.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem: https://strefabiznesu.pl/influencerzy-podnosza-swoje-stawki-firmy-zaczynaja-ich-weryfikowac-tworcy-otrzymuja-kary-za-nieoznaczanie-wspolpracy-reklamowej/ar/c3-18504695 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *