Jak inwestować 50, 100 i 500 tysięcy złotych? Karina Hertel w Forbes Polska

Zastanawialiście się, w co warto zainwestować 50, 100 i 500 tysięcy złotych? Na to pytanie odpowiada nasza CEO – Karina Hertel w popularnym cyklu Forbes Polska. Artykuł ukazał się także na Grupa Onet.pl S.A.

50 tysięcy złotych na marketing

🟣 50 tysięcy złotych to kwota, którą warto zainwestować w usprawnienie działu marketingu w firmie. Dlaczego? Praca marketingowca stanowi prawdziwe wyzwanie zarówno pod względem czasu, jak i nadążania za wciąż zmieniającymi się trendami.

Według badań Venngage, około 21% specjalistów od marketingu poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na kreowanie treści. Oznacza to średnio cztery godziny dziennie poświęcone na samo tworzenie contentu. W efekcie wiele osób dochodzi do ściany przy próbach tworzenia ciekawego i świeżego materiału, jednocześnie ryzykując, że pozostałe obszary marketingowe nie zostaną należycie zaopiekowane.

A na jakie działania warto przeznaczyć 100 i 500 tysięcy?

Zachęcamy do zapoznania się z materiałem: https://www.forbes.pl/inwestowanie/w-co-zainwestowac-50-100-i-500-tysiecy-zlotych/6xv6787 

Dowiedzcie się, jakie inwestycje mogą przynieść największe korzyści Waszej firmie!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *