Optymalizacja budżetu po H1. Michał Hertel dla aboutmarketing.pl

Początek sierpnia i ostatnie luźniejsze chwile przed intensywną dla każdego marketingowca jesienią to świetny moment na refleksję: czy nasze działania marketingowe w pierwszym półroczu rzeczywiście przynoszą zakładane rezultaty? Jeśli czujesz, że potencjał nie został w pełni wykorzystany, nie jesteś sam – wielu marketerów właśnie teraz analizuje, jak najlepiej domknąć rok.

Na portalu About Marketing pojawił się wartościowy artykuł autorstwa Michała Hertla, który przypomina, jak ważna jest umiejętność elastycznego podejścia do budżetowania. Podpowiada on także:

  • Jak analizować dotychczasowe wydatki w kontekście celów strategicznych?
  • Jakie dane są naprawdę pomocne przy decyzjach budżetowych?
  • Gdzie warto zwiększyć inwestycje, a gdzie lepiej je ograniczyć?
  • Dlaczego wrzesień to często „drugi styczeń” w marketingu?

W Sparky B regularnie wspieramy klientów w analizie dotychczasowych działań i modyfikacji strategii na kolejne miesiące. Uważamy, że dobrze przemyślane decyzje – poparte wynikami z pierwszego półrocza – mogą znacząco poprawić efektywność kampanii i lepiej wykorzystać dostępny budżet w drugiej części roku.

Zachęcamy do przeczytania artykułu — to doskonały punkt wyjścia do działań, które naprawdę mogą zrobić różnicę.

Przeczytaj tutaj: https://aboutmarketing.pl/weryfikacja-budzetu-po-h1-co-mozesz-zmienic-by-do-konca-roku-osiagnac-lepsze-efekty/

Masz pytania? Chcesz spojrzeć na swoje wyniki świeżym okiem?
Porozmawiajmy!


hello@sparkyb.pl

+48 503 96 48 06

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *